SON YAZILAR

CepBahis

[Toplam:1    Ortalama:5/5]
CepBahis

Kendilerini tanıtır iken ülkemizin en iyi mobil bahis sitesi olduğunu belirten CepBahis firmasının incelemesi ile karşınızdayız. İllegal bahis siteleri arasına giren bu firma yasa dışı olduğu için sürekli olarak giriş adresi değişiyor ve kullanıcıların en çok Cepbahis yeni giriş diye aradığını görüyoruz. Biz firmanın sunduğu hizmetlerden çok firma hakkında bilmeniz gereken önemli bilgilere yer vereceğiz zaten firmalar iyi taraflarını sürekli reklamlar yaparak tanıtıyorlar bu nedenle vizyon olarak olumsuz yanları için ayrıntılı incelemeyi seçtik.

CepBahis Hakkında Bilgiler

Bu firmada her yasak bahis sitesi gibi yurt dışından hizmet vermekte lakin büyük bir çoğunluğu adres belirtir iken bu firma web sayfasında adres belirtmemiştir. Cep telefonundan bağlanarak bahis oynamak isteyenler için hizmetlerine yön veren bir firma olup android ve ios işletim sistemine sahip telefonlar için uygulamasının olduğunu belirtiyor. Zaten günümüzde akıllı telefonlar bu iki işletim sisteminden birisini kullanmaktadır. Her firma gibi spor bahisleri başta olmak üzere, casino, canlı casino, sanal bahis ve canlı bahis gibi alanlarda faaliyet göstermektedir. Her birinde çeşitli oyunlara bahisler sunuyorlar. Bunları tek tek detaylı bir şekilde anlatmaya gerek duymadık çünkü yasa dışı olan bütün bahis siteleri aynı hizmetleri veriyor eğer konu ile alakanız yoksa hiç bulaşmayın bizde özendirmiş olmayalım. Bu nedenle hizmetlerin detaylarına girmiyoruz.

CepBahis Bedava Bonuslar İnceleme

CepBahis Bedava Bonuslar İnceleme

Her firma gibi çok sayıda kampanyaya sahip bunlardan birkaç tanesini rastgele incelemek istedik lakin sitenin yaptığı gibi üstü kapalı olmayacak işte hemen üye olana şu kadar para veriyorlar demek yerine bu kadar parayı veriyorlar lakin karşılığında sizlerden şunları istiyorlar gibisinden detayları ve kuralları anlatmayı ihmal etmeyeceğiz. Bu bilgiler mühim şikayetlerin büyük bir kısmı bu kurallar bilinmediği için geliyor bu konuda ileride mağdur edilmek istemiyorsanız bu bilgileri dikkatli bir şekilde okuyun zaten biz sizin için özet geçeceğiz sıkıcı terimleri kullanmayacağız. Yoksa kimse 2-3 sayfa kuralı okumuyor zaten.

1.) CepBahis Deneme Bonusu 10 TL

Üye olanlara direkt 10 lira deneme bonusu veriyorum hemen üye ol diye kampanyayı duyuruyorlar yukarıda paylaştığımız görselde zaten kampanyayı görebiliyorsunuz lakin kuralları bunlar falan diye özel olarak belirtmiyorlar kampanyaya ki ilgi çeksin insanlar gelsinler biz hemen kampanya kurallarına geçelim.

  • Hemen üye olur olmaz parayı vermiyorlar eğer faydalanmak istiyorsanız destek bölümünden başvuru yapmanızı istiyorlar ve bu parayı sadece casino oyunlarında kullanabiliyorsunuz.
  • Bak ne güzelmiş hemen kayıt olur çekerim 10 liram olur diye düşünenler yada hepsini bir bahse yatırırım kazancımı çekerim diyenler bu kısmı iyi okusunlar bu parayı casino oyunlarında tamı tamına 90 katı çevirim yapmanız gerekiyor yoksa çekemiyorsunuz veya başka bir alana aktaramıyorsunuz. Canlı casino hariç elbette. 10 lira alan 900 lira çevirmek zorunda.
  • Eğer ben rulette çok iyiyim çevirimi yaparım diyorsanız bilmeniz gerekiyor en az 14 sayılı bahisler yapmanız istenmekte çift olasılıklı bahisleri saymıyorlar firma kurallara uygun yapmazsanız çevrimi paranızı geri alıyorlar. Tabi bonus ile beraber kazandığınız parada gidiyor. Riskli yollardan 10 lira ile 900 lira çevirmeniz gerekli.
  • Olurda bütün zorluklara rağmen 10 liranız ile 900 liralık bir çevirimi bütün kurallara uyarak yapmayı başardınız o zaman en fazla 200 lirasını geri alabiliyorsunuz. Yani 10 lirayı 900 yaptın hemen al git diye bir olay yok 200 ‘ünü veriyorlar kalanını alıyorlar hesabınızdan.
  • Tuzağı daha iyi anlamanız için bir madde daha açıklayalım 200 lira çekeceksiniz kazancınızdan diyelim bunun yarısı kadar para yatırmalısınız siteye yani 200 çekmek için 100 yatırıyorsunuz. Sizlerden bütün kişisel bilgilerinizi isteyecekler parayı çekmek istediğiniz zaman bütün kimlik biglilerinizi ev adresinizi falan isteyecekler ev adresini sallarım ki diye düşünmeyin gidip muhtardan ikametgah belgesi almanızı isteyebilirler itiraz ederseniz veya vermezseniz o zaman hesabınız kapatılır.

Burada belirtilmemiş genel kurallarda yazıyordur firma istediği zaman istediği kuralı veya şartı bilgi vermeden değiştirebilir ve siz bunu takip etmek zorundasınız birde istediği zaman hesabınızı herhangi bir bahane öne sürmeden kapatabilir bunlar sıradan yasa dışı bahis firmalarının kullandığı temel kurallardır. Size bedava 10 lira veriyoruz diyorlar üye yapıyorlar ama işin sonunda para yatırıyorsunuz yani anlayın artık bedava para vermiyorlar aslında sizi iyice kumara bulaştırıyorlar.

2.) Spor Bahisleri için 500 TL İlk Üyelik Bonusu

Benim işim kaçak iddaa kardeşim ben casino falan bilmem diyenler için ilk üye olduğunuzda verilen bir bonusu incelemeye aldık. Düşündüğünüz gibi üye oluyorsunuz ve direk para veriyorlar olayı yok para yatıran üyelerine veriyorlar. Yatırdığınız paranın %50 oranında yani yarısı kadar bonus veriyorlar. 500 lira almak için 1000 lira yatırmalısınız. Bu verdiğimiz temel bilgileri kampanya görsellerinde göremezsiniz kurallardan bir kesiti verdik sizlere şimdi kurallara kaldığımız yerden devam ediyoruz.

  • Kampanya ile kazanılan parayı en az 50 lira ve en fazla 500 lira şeklinde sınırlamışlar. Eğer 50 lira almak istiyorsanız 100 lira yatırmalısınız siteye 500 için 1000 lira zaten yukarıda belirttik %50 oranında bonus veriliyor.
  • Aldığınız bonusu hemen çekemiyorsunuz bunun için 10 katı bir çevirim kuralı var 500 lira aldıysanız 5.000 lira çevirmeniz gerekiyor sonrasında parayı çekebiliyorsunuz lakin kolay yollardan banko maçlar ile bunu yapmanızı istemiyorlar elbette size diyorlar ki tek maça oynayacaksan en az oran 1.90 olmalı. Kombine kupon yaparım ben diyorsanız oynadığınız her maçın oranı en az 1.30 olmalı banko maçlar yasak. Toplam kupon oranı ise 3.00 olacak diyorlar. Birde ana paranızı çevirmeniz gerekiyor bunu da 1.30 oranında maçlara oynayarak yapmalısınız tabi en az 1.30
  • Eğer bir maç için iki ayrı bahis oynarım diye düşünüyorsanız bunları saymıyorlar ilk yarı üst ikinci yarı alt falan olmuyor birde bahsi bozdurma işlemleri falan sayılmıyor elbette.
  • Eğer sizin evinizden bir arkadaşınız siteye girerse geçmiş olsun aynı ip adresinde kimse kampanyadan yararlanamıyor zaten para çekmek istediğiniz zaman buna bakarlar ve hesabınızı kapatırlar başka bir kampanya ile aynı anda faydalanamıyorsunuz ve firma istediği zaman yine kampanyayı bitirebilir, kurallarını değiştirebilir ve hesabınızı kapatabilir.

Çevirim denilen mevzular ile bedava olarak gösterilmeye çalışılan şeylerin aslında bedava olmadığını görüyorsunuz adam 1000 lira yatırmış 500 lira almış hadi çekmek için 10 katı oyna diyorsun tamam ama neden oran sınırlaması koyuyorsun belki adamlar banko maçlara oynayıp parasını katlamak istiyor neden buna müsaade etmiyorlar çünkü kazanmanızı istemiyorlar bunları artık anlayın.

Bu arada yanlış anlamayın biz sitenin genel kurallarına bakmadık sadece yapılan kampanya için sunulan kurallara göz attık genel kuralları mutlaka ama mutlaka okumalısınız zaten okuduğunuz zaman üyede olmazsınız parada yatırmazsınız bundan eminiz aklı başında olan hiç kimse bu şartlar altında parasını riske atmaz. Bize soracak olursanız en iyisi yasal firmalardır yasal firmalardan oynayın 2 yerine 1 kazanın ama temiz olsun en azından hakkınız hukukunuz olur mağdur olursanız gidip dava açarsınız. Böylesi kölelikten başka bir şey değil deneme bonusunda gördüğünüz gibi 900 lira çevir ama ben sana en fazla 200 vereceğim diyor bununda 100 lirasını zaten siz yatırıyorsunuz kim bilir genel kurallarda onun ile ilgili neler vardır. Birde ödemenizi yapacağı zaman sizden bütün şahsi bilgilerinizi isterler günlerce oyalar ve sonrasında hesabınızı kapatırlarsa hiç şaşırmayın bizce.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir